måndag 25 februari 2013

Mycket har hänt

Februari har inneburit mycket med skolan då jag har praktik nu och har knappt en lugn stund i veckorna. Februari har även betytt en hel del sjukdom, men nu är både jag och min man friska igen.

I helgen har det varit fantastiskt väder med solsken som värmde och fåglar som kvittrade. Allt som hände under helgen gjorde mig även glad i hjärtat. I fredags var jag och J och åt middag ute och sen var vi på bio: "Les Miserables". Helt underbar film. Har du inte sett den. Se den!! När vi vandrade hemåt genom stan stannade vi även och fikade på ett café. I lördags tog vi en promenad vid Drottningholm och efter det åt vi våfflor hemma. På kvällen kom J:s mamma och pappa och dem spenderade vi resten av helgen med både hemma med god mat och spatserandes på stan.

Hoppas du haft en härlig helg. Önskar dig en bra vecka!
/fru Stiernspetz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar