tisdag 13 november 2012

Snart är det jul...

Jag är en sådan människa som älskar julen och börjar köpa julklappar redan under sommaren, om jag hittar något bra. Jag älskar att vara ute i god tid så att jag bara kan njuta hela december av att baka, pyssla, slå in presenter, lyssna på julmusik, vara ute i snön (förhoppningsvis) och bara ha det mysigt.
Därför är det bra att även förbereda alla julkort som ska skrivas då stress är det värsta jag vet så i söndags satte jag mig och skrev alla julkort jag och min man ska skicka. Det var så mysigt och jag bara längtar ännu mer efter december och julen!

Hoppas även du längtar till något för att längta är en underbar känsla
/fru Stiernspetz

2 kommentarer:

  1. Bra att vara ute i god tid, det är aldrig jag..
    Ha det fint
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Victoria. Vad kul att du tittar in hos mig och kommenterar lite. Blir så glad. Ja det är bra att vara ute i god tid...jag tycker det är skönt, men det blir inte alltid så... Tittade även in på din blogg och den var verkligen fin. Ha en bra dag. Kram Charlotte

      Radera