tisdag 9 april 2013

Små glädjeämnen i vardagen



En dag när jag kom hem låg det två kort i brevlådan och jag blev så glad. Att få post i form av kort eller brev är bland det bästa jag vet. När jag kom upp till vår lägenhet var min man redan hemma och jag undrade då varför han inte tagit in posten. Han sa att han visste hur glad jag skulle bli när jag såg korten så han lät dem ligga. Så fint. Vilken underbar man jag har. Och vilka underbara vänner, familj och släktingar som skickar fina kort till påsk.

Igår bestämde jag mig för att tacka för de fina korten vi fått och pysslade ihop dessa små kort ovan. Är inte så duktig på att rita men jag gör hellre något själv än bara skickar ett kort sms som tack.

Hoppas ni alla får en fin tisdag

fru Stiernspetz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar