måndag 27 maj 2013

25-års kalas!

Den 18 maj var en mycket speciell dag för 25 år sedan. Det var dagen då jag föddes. Nu 25 år senare är jag så tacksam för mitt liv, trots att det inte alltid varit en dans på rosor. Är så glad för min familj, släkt, vänner och min underbara man. Är så glad att få ha en tro som håller och få leva i den kärlek Gud ger varje dag.

Förra helgen var jag och min man hemma i Småland för att fira våra födelsedagar. Vi hade stort 50-års kalas med härliga vänner, familj och släktingar, god mat, tävlingar, tårta, kakor och tyvärr regn - men vad gjorde det när i hade det så trevligt inne. Tack alla som kom och förgyllde vår dag och tack för alla fina presenter!




Recept på tårtan kommer och även på kakorna om det är någon som är intresserad.

Ha en fin kväll.

 fru Stiernspetz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar